سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ مدير فني تيم فوتسال آرمان رضا(ع):

صد در صد در لیگ برتر خواهیم ماند

مدير فني تيم فوتسال آرمان رضا(ع) گفت: صد درصد در ليگ برتر خواهيم ماند و بازي بعدي براي ما از اهميت زيادي برخوردار نيست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حمیرا شجاعی با اشاره به بازي ديروز اين تيم با پرسپوليس اظهار كرد: بازي خوب و قابل قبولي بود، با اين كه با نتيجه 8 بر 5 از تيم پرسپوليس شكست خورديم اما از بازيكنانم راضي هستم.

وي ادامه داد: بايد توجه داشت كه تيم پرسپوليس در رده دوم جدول قرار داشته و 7 تن از بازيكنان تيم ملي درآن حضور دارند با اين حال ما به خوبي در مقابل آن‌ها ظاهر شديم.

شجاعي با بيان اين كه تيم فوتسال آرمان رضا در هفته آخر بازي‌ها قرار دارد، تصريح كرد: تغيير و تحولاتي در چند روز اخير رخ داد و پيش از اين قرار بود بازي آخر ما با تيم متين ورامين باشد اما فدراسيون به دلايلي چون نزديكي تاريخ انتخابات و نيز اعزام تيم ملي به مسابقات آسيايي تصميم گرفت تاريخ اين بازي را تغيير دهد.

مدير فني تيم فوتسال آرمان رضا(ع) افزود: با اين حال ما در ليگ ماندني شديم و تيم فتا نيز به دليل شكست در برابر دليجان سقوط كرد و در حال حاضر ما 13 امتيازی هستیم و دیگر نگران سقوط نیستیم.

شجاعي با اشاره به هزينه‌هاي آماده‌سازي و اعزام تيم به مسابقات اظهار كرد: تمام هزينه‌ها را هيات فوتبال استان متقبل شد و به طور كلي در اين فصل 30 ميليون تومان براي اين رقابت‌ها هزينه شد با اين حال مبلغي به عنوان دستمزد به بازيكنان تيم پرداخت نشده است.

وي در خصوص تسويه حساب با بازيكنان تيم خاطر نشان كرد: تنها در ابتداي بازي‌ها 15 درصد به اين بازيكنان دستمزد پرداخت شد اما فكر نمي‌كنم كه بتوانيم ساير هزينه‌ها را پرداخت كنيم در عين حال با رييس هيات فوتبال استان مذاكراتي داشتم كه قرار شد در صورت احراز شرايط مالي حتما از عهده دستمزد بازيكنان برآييم.  /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.