سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمسایی: همیشه پایبند اصول خودم بودم/ عدم توافق با دبیری به دوستیمان لطمه نمی زند

آقای گل فوتسال جهان گفت: دبیری بهترین و قدیمی ترین دوستم است اما همیشه بنا بر اصول ذهنی ام حرکت کرده ام، اگر در بودجه تغییری ایجاد نشود قادر نخواهم بود با دبیری همکاری کنم.

وحید شمسایی فوتسالیست کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: افشین دبیری دوست قدیمی و قابل احترام من است و این دوستی تا همیشه ادامه خواهد کرد از وی ممنونم که برای حضور در دبیری با من صحبت کرد و تبدیل به گزینه اصلی این تیم برای سرمربیگری شدم.

وی افزود: در تمام طول عمرم سعی داشتم روی خط مشی که تنظیم کردم حرکت کنم و هیچ چیز نمی تواند باعث زیرپا گذاشتن اصولی که در ذهن دارم،  شود. روز نخستی که با باشگاه دبیری مذاکره مردم قرار شد تیم برای قهرمانی بسته شود و به همین دلیل برنامه ریزی های خود را بنابراین هدف انجام دادم.

شمسایی در ادامه بیان داشت: اما حالا بودجه ای که من برای بستن یک تیم در نظر گرفته ام با بودجه ی تصویبی باشگاه تفاوت دارد البته من انتظاری از مسئولان زحمتکش این باشگاه ندارم زیرا دبیری ها از جیب خرج می کنند و برای سرپا نگه داشتن تیم همه تلاش خود را به کار گرفته اند بسیاری از مربیان آرزو دارند که هدایت این تیم را به دست گیرند زیرا پتانسیل تیم و امکاناتی که مسئولان باشگاه برای موفقیت در نظر می گیرند در حد ایده آلی است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اگر در حال حاضر بر سر بودجه به توافق نمی رسیم به این دلیل است که من در هر عرصه ای اول بوده ام و حالا که هدایت یک تیم را بر عهده می گیریم فقط خواستار قهرمانی ام و در قبال آن پاسخگو هستم  هر مشکلی که مانع رسیدن ما به قهرمانی شود یا باید از بین برود یا این که مسئولیت تیم را بر عهده نمی گیرم.

شمسایی در پایان خاطر نشان کرد: حتی اگر مسائل حاشیه ای باعث جدایی از دبیری شود همیشه در کنار این تیم خواهم بود و دوستیمان با دبیری عمیق تر می شود./آق

برچسب ها: شمسایی ، دبیری ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.