سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

شرکت در انتخابات وظیفه دینی و تکلیف شرعی مردم است

امام جمعه عنبران گفت: شرکت در انتخابات وظیفه دینی ، تکلیف شرعی و عمومی همه مردم است.

 

حجت الاسلام سیدیاور مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کشور و مردم ما را در برابر توطئه های دشمنان و تحریم های بیگانگان بیمه می کند.

وی گفت: رییس جمهوری که انتخاب می کنیم باید به مردم آشنا باشد و برای رفع مشکلات اقتصادی داخل کشور برنامه ریزی اصولی داشته و گام های اساسی بردارد.

حجت الاسلام مرادی همچنین افزود: رییس جمهور آینده کشور باید علاوه بر توانمندی در حل مشکلات داخلی ، در رویکرد خارجی خود نیز بتواند از منافع و حقوق به حق ملت ایران در مقابل سایر کشورها و قدرت های جهانی دفاع کرده و معرف فرهنگ ملت ایران در عرصه های بین المللی باشد.

وی به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم در انتخاب اعضای شورای اسلامی باید ایمان ، سوابق و عملکرد گذشته و سطح علم و دانش و فرهنگ نامزدها را ارزیابی و سنجش کرده و بر اساس این معیارها به افراد توانمند و لایق رای بدهند.

امام جمعه عنبران از مردم خواست از باند بازی ، طایفه گرایی ، تعصبات خشک و خالی مذهبی و فامیل بازی در انتخاب اعضای شورا پرهیز کرده و افرادی را که دارای برنامه برای رعف مشکلات منطقه هستند انتخاب کنند.

وی همچنین حضور حداکثری مردم در انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و خائنان نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دانست و از اهالی استان اردبیل و شهرستان نمین و اهل تسنن عنبران خواست با حضور حداکثری خود در انتخابات 24 خردادماه به رفع مشکلات کشور و منطقه کمک کنند./س




برچسب ها: اردبیل ، شرکت ، در ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.