سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

ورزشکاران و سازمان‏های مردم‏نهاد وارد میدان انتخابات شوند/ شور انتخاباتی در سمنان تقویت شود

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان با بیان اینکه ورزشکاران و سازمان‏های مردم‏نهاد باید وارد میدان انتخابات شوند، گفت: شور انتخاباتی در سمنان باید بیش از گذشته تقویت شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن سعدالدین در جلسه جلب مشارکت اقشار مختلف مردم در جمع جوانان ورزشکار، رؤسای هیئت‏های ورزشی و پیشکسوتان ورزش شهرستان سمنان و همچنین دبیران سازمان‏های مردم‏نهاد جوانان شهرستان در سالن اجتماعات ژیمناستیک اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان اظهار داشت: ورزشکاران و دبیران سازمان‏های مردم‏نهاد به عنوان الگو و مرجع جوانان، نقش مهمی در تحقق حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد دارند.

حسن سعدالدین بیان داشت: حرکت، پویایی و نشاط یک جامعه را همواره قشر جوان به ویژه ورزشکاران به عنوان الگو و مرجع جوانان تامین می‏کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان ادامه داد: لازمه تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی، حضور همه اقشار مردم به ویژه ورزشکاران و جوانان در انتخابات پیش‏رو است.

وی تصریح کرد: مسئولان نیز باید بستر مشارکت در انتخابات را به گونه‏ای فراهم آورند که تمام جوانانی که در هیئت‏های ورزشی، تشکل‌ها و سازمان‏های مردم‏نهاد، پایگاه‌ها و کانون‌های مرتبط با جوانان فعالیت دارند، در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی سهمی مهم ایفا کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان با بیان اینکه ورزش انسان‏ها را برای ساختن جامعه‏ای توسعه یافته آماده می‏سازد، اذعان داشت: انتظار ما از ورزشکاران این است که همه سطوح جامعه را به شرکت پرشور در انتخابات تشویق کنند./ج1

برچسب ها: ورزشکار ، اجتماع ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.