سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

دفاع از ارزش‌ها و خون شهدا، معیار مردم در انتخاب رئیس‌جمهور باشد

رئيس شورای هيئات مذهبی كشور ايمان و تقوا، انقلابی و مجاهد در راه خدا، دفاع از ارزش‌ها و خون شهدا، داشتن توان و قدرت كار و امانت‌داری، مدافع امام و رهبری، شجاعت و قاطعيت، عشق به وطن و مردم، داشتن روحيه خدمت‌گزاری را از جمله ملاك‌ها و معيارها برای يك انتخاب اصلح بيان كرد.

 به گزار ش باشگاه خبرنگاران لرستان

حجت‌الاسلام روح‌الدين دريكوند گفت: ايمان و تقوا، انقلابی و مجاهد در راه خدا، دفاع از ارزش‌ها و خون شهدا، داشتن توان و قدرت كار و امانت‌داری، مدافع امام و رهبری، شجاعت و قاطعيت، عشق به وطن و مردم، داشتن روحيه خدمت‌گزاری از جمله ملاك‌ها و معيارها برای يك انتخاب اصلح است.

حجت‌الاسلام دريكوند ضرورت مشاركت گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوری را متذكر شد و گفت: مشاركت يعنی حضور آگاهانه و هوشيارانه مردم در مسائل سياسی و اجتماعی كه برای نظام و انقلاب اسلامی به وجود می‌آيد.

وی در پاسخ به اين سوال كه نقش حضور جدی و گسترده آحاد جامعه در انتخابات و تامين منافع ملی را چگونه ارزيابی می‌كنيد، افزود: بنا بر بيانات مقام معظم رهبری مهمترين مسئله حضور پرشور، سالم و قوی مردم در انتخابات است كسانی می‌توانند وارد صحنه رقابت شوند كه به اسلام و نظام اسلامی و قانون اساسی و امام راحل(ره) معتقد باشند، افرادی با تقوا، طرفدار محرومين، مخالفت عملی با فساد، به خصوص فساد ملی و اقتصادی توانمند، با اخلاص و عالم حضور داشته باشند./س

برچسب ها: دفاع ، معیار ، انتخاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.