سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

رضایی: نرخ بالای بیکاری با وجود ظرفیت های خوب کشور قابل قبول نیست

ˈمحسن رضاییˈ نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع مردم سوسنگرد و هویزه گفت: نرخ بالای بیکاری با وجود ظرفیت ها و قابلیت های متعدد کشور قابل قبول نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ وی در اجتماع مردمی سوسنگرد در مسجد امام علی (ع) این شهر به ظرفیت های عظیم در استان خوزستان بویژه منابع نفتی در دشت آزادگان و درکنار آن بیکاری جوانان این منطقه اشاره کرد و گفت: من فرزند دشت آزادگان هستم ، با مردم آشنایی کامل دارم چون از نزدیک با این مردم زندگی کرده ام.

وی به رشادت ها و شجاعت های این منطقه عرب نشین در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردمی با این همه صفا و صمیمیت شایسته این همه گرفتاری ها و مشکلات نیستند.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی این منطقه در بخش های کشاورزی، شیلات و ذخایر نفت اشاره کرد و گفت: این منطقه با این همه ظرفیت ها علی القاعده نباید بیکار داشته باشد ولی در عمل این گونه نیست.

رضایی به مردم اطمینان داد در صورت انتخاب شدنش به عنوان رییس جمهوری، غبار محرومیت از چهره این منطقه با کمک مردم و جوانان زدوده خواهد شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، رفع تبعیض و نگاه عدالت محورانه به همه اقوام را رویکرد خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد و از مردم خواست با شناخت معیارها و شاخص ها به نامزد اصلح رای دهند.

وی با تجلیل از عشایر دشت آزادگان در طول دفاع مقدس گفت: من فرزند عشایر هستم و به آن افتخار می کنم.

شمار زیادی از مردم عرب زبان این منطقه در بدو ورود رضایی، با سردادن شعار ˈرضایی رضایی حمایتت می کنیمˈ از وی به گرمی استقبال کردند.

محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بوده است.

رضایی در سفر یک روزه به استان خوزستان در اجتماع مردم اهواز و مسجدسلیمان سخنرانی و با شماری از علما و نخبگان استان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

وی از جمله نامزدهایی است که بیشترین سفرهای انتخاباتی را به خوزستان داشته است./ب
برچسب ها: نرخ ، بیکاری ، ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.