سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

3 هزار و 400 نفر برگزاری انتخابات ‌را در گرمی عهده‌دار هستند

فرماندار شهرستان گرمی گفت: بیش از 3 هزار و 400 نفر به عنوان عوامل انتخابات تلاش می‌کنند تا در این سنگر سلامت و صحت انتخابات حفظ شده و صیانت شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمود علایی در جلسه ستاد انتخاباتی شهرستان گرمی گفت: برای بهتر برگزار شدن انتخابات در شهرستان گرمی 236 شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده‌‌که این شعب مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است.

وی به کاهش چشمگیر شعب اخذ رأی سیار در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با این اقدام سعی کردیم تا شائبه و دغدغه انتخاباتی را از بین ببریم که امیدواریم با همراهی و همکاری مردم و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی، انتخاباتی در شأن انقلاب و نظام اسلامی برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: در مجموع3 هزار و 400 نفر در شهرستان گرمی به عنوان دست‌اندرکاران انتخابات فعالیت می‌کنند تا در یک آرامش و امنیت خاص انتخابات 24 خرداد هم در بخش ریاست جمهوری و هم شوراهای شهر و روستا با عظمت و افتخار ویژه برگزار شود.

علایی با بیان اینکه از تعداد 236 شعبه اخذ رأی بیش از 203 شعبه ثابت می‌باشد، تصریح کرد: ‌تنها 36 شعبه سیار است

وی از تمهیدات لازم برای برگزاری کم دغدغه انتخابات خبر داد و اضافه کرد: از ادارات و دستگاه‌های دولتی خواسته‌ایم در آزادسازی نیروی مورد نیاز، تأمین خودرو و رایانه نهایت همکاری و همدلی را داشته باشند.

فرماندار گرمی به اهمیت و ضرورت حفظ سلامت و صیانت از آرای مردم اشاره کرد و گفت: در برابر این همه سیاه‌نمایی و توطئه دشمنان همه وظیفه داریم تا انتخابات در بالاترین جایگاه و عظمت برگزار شودب /.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.