سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی:

آمادگی رسیدگی سازمان برای فراخوان مشترک طرح های تحقیقاتی

سازمان پژوهش های علمی و صنعتی آمادگی خود را برای فراخوان مشترک طرح های تحقیقاتی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ احمد اکبری، رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ابراز خرسندی از همکاری های مشترک آتی در زمینه های علمی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در خصوص فراخوان مشترک برای طرح های تحقیقاتی، سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران آمادگی خود را اعلام می کنیم تا از این طریق بتوانیم در راستای جذب پروژه های مرتبط با حوزه ارتباطات در کشور گامهای مفیدی برداریم.

وی افزود: البته در خصوص حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برگزاری جشنواره های جوان و بین المللی خوارزمی باید بگویم که امیدواریم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حمایت خود از جشنواره جوان و بین المللی خوارزمي به عنوان یکی از اسپانسرهای مهم اصلی در این جشنواره درآید.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از زیرساختها  و شبکه بین المللی نخبگان، راه اندازی آزمایشگاه مرجع برای سازمان تنظیم مقررات و همکاری در اجرای پروژه های مشترک از جمله موضوعات مورد تأکید رئیس سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی بوده است./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.