سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

کنگره بزرگداشت آیت‌الله مشگینی برگزار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی آیت‌الله مشگینی کنگره بزرگداشت این عالم برجسته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در دیدار با جمعی از اهالی روستای آلنی مشگین‌شهر به عنوان زادگاه آیت‌الله مشگینی اظهار داشت: کنگره بزرگداشت آیت‌الله مشگینی در شهرهای قم، اردبیل و مشگین‌شهر برگزار می‌شود که این مراسم همزمان با سالگرد رحلت این عالم ربانی برپا می‌شود.

وی به جایگاه و عظمت آیت‌الله مشگینی در پیشبرد اهداف اسلامی و یار صدیق امام و رهبری اشاره و تصریح کرد: ما به بزرگان این شهر و مفاخر ارزشی آن افتخار کرده و اعلام می‌کنیم که باید از میراث گرانقدر آنها برای تربیت شایسته نسل آینده استفاده کنیم چرا که هرگونه غفلت در این زمینه ما را دچار پشیمانی می‌کند.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به اهمیت برگزاری انتخابات به عنوان یک رویداد پربرکت و دارای ارزش اشاره کرد و افزود: آنچه که در این زمینه یک کار اساسی و قابل توجه به شمار می‌رود مشارکت بالای مردم در دفع آسیب‌ها و خطراتی است که دشمن قصد دارد آنها را بزرگ کرده و برای ما غول عظیم و مانع به شمار آورد.

نیکزاد  خاطر نشان کرد: هر چقدر عظمت حضور در انتخابات 24 خرداد در سطح بسیار بالا و تأثیرگذار باشد به همان نسبت کید دشمنان و توطئه‌ ابرقدرت‌های استعمارگر خنثی شده و کشور ما می‌تواند همچنان به مسیر عزت‌آفرین خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: دشمنان ما امروز چشم انتظار حضور ملت در روز 24 خرداد در پای صندوق‌های رأی هستند تا تصمیمی مجدد در رابطه با ملت ایران و شایستگی‌های آنها بگیرند که اگر کوچک‌ترین یأس و ناامیدی را در آن مشاهده کنند قطعاً میدان ارزشی انقلاب را مورد تاخت و تاز خود قرار می‌دهندب/.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.