سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

ولایت فقیه شاخص عظمت وعزت ایران اسلامی در جهان

امام جمعه موقت تهران گفت: ولایت فقیه شاخص عظمت وعزت ایران اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان ؛  آیت ا... سید احمد خاتمی در همایش بصیرت در جمع پاسداران سپاه انصار الحسین همدان ولایت فقیه را شاخص عظمت وعزت ایران اسلامی در جهان بیان کرد.
امام جمعه موقت تهران به تشریح و تحلیل علل حساسیت این انتخابات و توطئه ها وفتنه های دشمنان برای اثر گذاری بر انتخابات تاکید کرد مردم ایران اسلامی در این دوره نیز همانند انتخابات گذشته با بهره گیری از بصیرت فردی را انتخاب می کنند که مدافع نظام ولایت فقیه وحافظ اصول وارزشها و پاسدار سیره امام و شهدا باشد.
وی با اعلام اینکه 4 شاخص مردم /قدرت علمی وقدرت دفاعی وولایت فقیه امروز از ایران اسلامی در عرصه جهانی کشوری پولادین ساخته است تاکید کرد باید برای حفظ این اقتدار وعظمت از حریم ولایت فقیه به عنوان شاخص عزت وعظمت ایران اسلامی در جهان تاکید کرد.
امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مناظره های انتخابای از نامزدهای ریاست جمهوری خواست از عملکرد نظام دفاع و از سیاه نمائی پرهیز کنند.
آیت ا... سید احمد خاتمی ابراز امیدواری کرد مردم با حضور حماسی خود در انتخابات 24 خرداد بار دیگر عزت وعظمت ایران اسلامی را در دفاع از نظام و ولایت فقیه به نمایش می گذارند./ب
برچسب ها: شاخص ، ایران ، فقیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.