سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

نماینده مشگین‌شهر از تأخیر در نصب سامانه هشدار تگرگ انتقاد کرد

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از مسئولان ذیربط در نصب نشدن سامانه اطلاع‌رسانی از وقوع تگرگ و بارش‌های سنگین باران در باغات مشگین‌شهر به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / یونس اسدی در جریان بازدید از باغات خسارت دیده بر اثر بارش تگرگ در این شهر اظهار داشت: این حوادث سالانه و در این موقع از سال تکرار می‌شود ولی همچنان وعده کاهش این آسیب‌ها را می‌دهیم ولی در عمل هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وی تصریح کرد:‌ کشاورزی که چشم انتظار دسترنج خود با سرمایه‌گذاری چهار میلیون تومان است امروز بر اثر بارش تگرگ و باران‌های شدید امیدش به ناامیدی تبدیل شده و نمی‌تواند این رقم را کسب کرده و به دست آورد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما از مسئولان استانی در حوزه مدیریت بحران انتظار داریم اعتبارات بیشتری را در حوزه حوادث، سوانح و جبران بخشی از خسارت وارده به زارعان منطقه اختصاص دهند چرا که تا سامانه اطلاع‌رسانی مستقر نشود همچنان ما گرفتار این مشکلات و تنگناها هستیم.

اسدی اضافه کرد: ما باید به جد موضوع کاهش آسیب‌ها و نگرانی‌ها از بابت حوادث ناگوار، طبیعی و غیرطبیعی را به حداقل برسانیم و یا در این زمینه با اقدامات درست، پیشگیری ضروری را انجام دهیم.

وی بیان کرد: تا کی باید مسئولان منتظر وقوع حادثه باشند و سپس اظهار پشیمانی و نگرانی کنند در حالی که با اقدامات پیشگیرانه بهتر می‌توانیم در اینزمینه وقوع حوادث و خسارت ناشی از آن را به حداقل برسانیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما باید اعتبارات حوادث را به حل این مشکلات سوق بدهیم چرا که همه ساله 700 تا 800 میلیارد تومان اعتبار بخش حوادث داریم که اگر 10 درصد آن را به پیشگیری در این حوزه اختصاص دهیم آسیب‌ها و نگرانی‌های ما به حداقل می‌رسد/س 

برچسب ها: اردبیل ، نصب ، سامانه ، هشدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.