سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیرزاده: احتمال محروميت يکساله دهنوي وجود دارد

رئیس کمیته تدوین حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: قاسم دهنوي با هر دو باشگاه سپاهان و پرسپوليس قرارداد بسته است، اگر اين موضوع ثابت شود اين بازيکن به مدت يکسال محروم خواهد شد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قاسم دهنوي با هر دو باشگاه سپاهان و پرسپوليس قرارداد بسته است، اگر اين موضوع ثابت شود اين بازيکن بر اساس آيين نامه جديد نقل و انتقالات به مدت يکسال محروم خواهد شد مگر اينکه يکي از باشگاه ها  خود را از ماجرا کنار بکشد.

ضمن اینکه در آئین نامه جدید قید شده بازیکنانی که در دو تیم قراردادی را منعقد می نمایند جریمه نمی شوند بلکه یکسال از حضور در میادین فوتبال محروم می شوند و این کاری است که فیفا انجام می دهد در حاليکه در آيين نامه قديم بازيکني که همزمان با دو باشگاه قرارداد مي بست مجبور بود نيمي از مبلغ قرارداد را به عنوان جريمه پرداخت کند تا به تيم مورد نظرش برود.

وي ادامه داد: جريمه نقدي بازدارنده نبود زيرا ممکن بود تيمي که بازيکن مد نظرش را گرفته از آن حمايت مالي کند تا جريمه اش را بپردازد، از همين رو در آيين نامه نقل و انتقالات محروميت را به جاي جريمهتقدي براي بازيکنان در نظر گرفتيم، همانگونه که فيفا مد نظر دارد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: به نظر مي رسد اطلاعات ناکافي دهنوي و مدير برنامه اش باعث شده که وي به صورت همزمان با دو باشگاه قرارداد امضاء کند. آنها بر اساس دانسته هاي قبلي اين کار را انجام دادند.

نصيرزاده افزود: رفتارهاي غيرحرفه اي و نامتعارف دهنوي در امضاهاي پي در پي با باشگاه ها ممکن است در آينده به وي لطمه شديدي وارد کند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.