سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

ادارات كهگیلویه وبویراحمد ملزم به همكاری با ستادانتخابات استان شدند

رییس ستاد انتخابات كهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی این استان باید در برگزاری انتخابات 24 خرداد امسال همكاری و هماهنگی لازم را با ستاد انتخابات استان در زمینه تامین نیروی انسانی و امكانات انجام دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'غلامعلی رضوانی' در نشست روسای كمیته های شش گانه ستاد انتخابات كهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس ماده 21 قانون انتخابات چنانچه یكی از مسوولان اجرایی این استان همكاری لازم را با ستاد انتخابات استان نداشته باشد با وی برخورد قانونی می شود.
وی با اشاره به مطلوب بودن همكاری نهادهای دولتی كهگیلویه و بویراحمد با ستاد انتخابات این استان، بیان كرد: قانون در زمینه تمرد از همكاری مدیران اجرایی برای برگزاری انتخابات مجازات شش ماه انفصال از خدمت را مشخص و اعلام كرده است.
رضوانی اظهار كرد: از تمام امكانات و ظرفیت های موجود در كهگیلویه و بویراحمد و دستگاه های اجرایی این استان برای برگزاری باشكوه انتخابات 24 خرداد امسال ‌استفاده خواهد شد.
وی عنوان كرد: كمبودها و مشكلات موجود در زمینه برگزاری انتخابات پیش رو باید از سوی نهادهای دولتی كهگیلویه و بویراحمد بررسی و به كمیته پشتیبانی به منظور رفع آنها اعلام شود./س
برچسب ها: ستاد ، انتخاباتی ، ادارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.