سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ با حضور لاریجانی برگزار شد؛

برگزاری همایش ناظران انتخابات شوراها در قم

همایش ناظران چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا با حضور رئیس مجلس در قم برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در این همایش حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس، اعضای هیئت‌های نظارت و اجرایی استان قم و بخش‌های تابعه و ناظران شعبات اخذ رای حضور داشتند.

در ابتدای همایش اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم طی سخنانی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم خاطرنشان کرد: ممکن است کار شمارش آرای شوراها در قم تا ظهر روز شنبه هم طول بکشد بنابراین ناظران باید آمادگی این کار را داشته باشند.

وی اضافه کرد: بیش از 1200 نفر در استان قم کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها هستند و قرار است 21 نفر در شهر قم عضو شورا شوند و در شهرها و روستاها هم به تناسب جمعیت اعضای شوراها تعیین شده‌اند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم در این همایش سخنرانی کرد و با تاکید بر ایجاد فضای بیشتری به منظور معرفی صحیح نامزدهای شوراها گفت: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها موجب غلبه تفکر انتخابات ریاست جمهوری در رسانه‌ها شده و در این میان معرفی نامزدهای شوراهای شهر و روستا موجب برگزاری بهتر انتخابات شوراها می‌شود.

وی با بیان اینکه شوراهای شهرها و روستاها دارای جنس عملیاتی به منظور آبادانی بیشتر همه مناطق کشور هستند افزود: انتخابات ستون مردم‌سالاری‌دینی است و اگر انتخاباتی در یک کشور برگزار نشود نظام و حکومت فرو می‌ریزد./س

برچسب ها: قم ، ناظران ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.