سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

اتاق خبر انتخابات در استانداری بوشهر راه اندازی شد

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: به منظور اطلاع‌رسانی صحیح و سریع در خصوص انتخابات استان بوشهر اتاق خبر انتخابات در استانداری بوشهر راه‌اندازی شده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بوشهر:

علی مؤذنی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اتاق خبر برای استقرار خبرنگاران و اطلاع‌رسانی مطلوب در زمینه انتخابات راه‌اندازی شده است که می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی‌های مردم در زمینه روند برگزاری انتخابات داشته باشد.

وی تصریح کرد: شش دستگاه رایانه متصل به اینترنت و همچنین خطوط اینترنتی برای استفاده خبرنگاران دارای لب‌تاب و تجهیزاتی دیگر مانند فاکس و خط تلفن و دیگر ملزومات اطلاع‌رسانی در این اتاق خبر وجود دارد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای برگزاری انتخابات در استان بوشهر، بیان داشت: تلاش می‌کنیم شرایط را برای اطلاع‌رسانی مطلوب از مراحل مختلف انتخابات و اعلام نتایج انتخابات مهیا سازیم.

مؤذنی با اشاره به آماده شدن برچسب‌های صندوق‌های اخذ رأی، اذعان داشت: 850 تابلو شعب اخذ رأی شوراهای اسلامی شهر و روستا و 850 تابلو شعب برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تهیه شده است که تا فردا در حوزه‌های انتخاباتی استان توزیع می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: بنرهای متعددی نیز در اندازه‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی مردم در مورد انتخابات و همچنین پیام‌های انتخاباتی طراحی و چاپ شده و در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.