سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

برگزاری جلسه توجیهی نامزدها در شهرستان زرند

جلسه توجیهی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان نماینده هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان زرندبا بیان اینکه تشکیل شوراهای اسلامی نمودی از تاکید قرآن بر امر مشورت و به همین منظور در قانون اساسی کشور آورده شده است افزود: وجود شوراها مبنی بر دخالت خرد جمعی در اداره امور است.

علی مهدی آسا با قدردانی از نامزدهای شوراها از آنان خواست با رفتار قانون گرایانه و ولایتمدارانه خود مردم را به شرکت در این حماسه سیاسی ترغیب کنند.

وی همچنین از نامزدها خواست از تخریب دیگر کاندیداها و نادیده گرفتن خدمات و زحمات مسئولان پیشین پرهیزکنند.

در این جلسه علی میرزابیگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند تصریح کرد:در متون دینی و سیره نبوی همواره بر مسئولیت پذیری تاکید شده است ودادن وعده به مردم هر کسی را در برابر آنان برای محقق کردن وعده ها مسئول میسازد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از نامزدها خواست از دادن وعده های خلاف واقع به مردم که نتوانند آنرا عملی سازند بپرهیزند.

در ادامه رضاکرمی فرماندار زرند با اشاره به حساسیت انتخابات، کاندیداها را به رعایت قانون سفارش و تاکید کرد:در برنامه های تبلیغاتی خود با سر لوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری و عمل به قانون همکاری لازم را با هیئت های نظارت برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات داشته باشند./س
برچسب ها: نظارت ، شورا ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.