سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ابطال پروانه مهدکودک در استان اصفهان نداشته‌ایم

مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی استان اصفهان گفت: تا به حال هیچ یک از شکایات از مهدهای کودک منجر به ابطال پروانه مهد کودکی در این استان نشده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران عفت نجف‌پور اظهار داشت: والدین در صورتی که تخلفی در مورد شهریه و یا رفتار نامناسب با کودکان را شاهد بودند و می‌توانند تخلف را به اداره بهزیستی گزارش دهند تا رسیدگی و برخورد لازم با متخلفان صورت گیرد.

وی ادامه داد: در برخی از شکایاتی که به بهزیستی می‌شود جلسه‌ای را با حضور والدین و مدیر مهد کودک ترتیب می‌دهیم تا با گفت‌وگو مسئله را حل کنیم و در صورتی که شهریه بیشتری گرفته شده باشد به والدین بازگردانده می‌شود.

مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: در هر یک از شهرستان‌ها نیز یک کمیته رسیدگی به شکایات و تخلفات وجود دارد که افراد می‌توانند به این کمیته طرح شکایت کنند اعضای این کمیته رئیس اداره بهزیستی شهرستان، کارشناس مسئول امور کودکان شهرستان و نمایندگان کانون توسعه مهد کودک شهرستان هستند.

این مسئول تصریح کرد: بازرسان اداره بهزیستی به صورت سرزده و گردشی اقدام به بازرسی از مهدهای کودک می‌کنند و در صورتی که تخلفی را مشاهده کنند تذکر داده می‌شود و یک ماه فرصت داده می‌شود تا تخلف برطرف شود دوباره بازدید صورت می‌گیرد در صورتی که رفع نشود در مرحله سوم منجر به ابطال پروانه مهد کودک می‌شود.

نجف‌پور متذکر شد: اداره بهزیستی اقدام به راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی در خیابان جی کرده است که در این مرکز اقدام به برگزاری دوره‌های مربی گری کرده‌ایم و افراد متقاضی می‌بایست 100ساعت آموزش ببینند که 40 ساعت آن عملی و 620 ساعت آن به صورت تئوری است و پس از شرکت در آزمون و قبولی کارت مربی گری را دریافت می‌ کنند.
برچسب ها: اصفهان ، مهدکودک ، پروانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.