سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تملک املاک خیابان امام خمینی از امروز 90 درصد گذشت

شهردار منطقه 10 درجریان بازدید میدانی از روند اجرای پروژه تعریض امام خمینی از تملک بیش از 90 درصد از املاک باقی مانده واقع در این طرح خبرداد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: علی رغم مشکلات فراوان با عنایت الهی ، مشارکت شهروندان و همت وتلاش شبانه روزی دست اندر کاران بیش از 95 درصد از امکان معارض رفع شده و ما بقی نیز با جلب مشارکت مالکان و اعمال مقررات و  ضوابط قانونی به زودی رفع می شود.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه افزود: طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) یکی از 12 پروژه اولولیت دار شهر تهران است که همت و تلاش مدیریت شهری برای خدمت شایسته به مردم وتکریم آنان آغاز شده وبا سرعت قابل توجهی درحال اجراست و بهره برداری از آن در بهبود ترافیک منطقه نیز تأثیر شایانی خواهد داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: با بیان اینکه طول مسیر حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) تا بزرگراه شهید نواب صفوی بیش از 2 هزار متر طول است فاز اول این طرح با اجرای هزار و 200 متر مربع پیاده رو سازی ، 540 متر نهر سازی ، 2 هزار و 300 متر نهر و تک جدول ، 550 متر فضای سبز به اتمام رسید.
وی خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه حد فاصل کارون تا بزرگراه نواب صفوی به طول 310 متر در قالب اجرای 5 هزار و 470 متر مربع پیاده رو سازی ، 4 هزار متر نهر سازی ، 6 هزار و 300 متر تک جدول ، 2 هزار متر فضای سبز، احداث رفیوژ میانی به طول 1 هزار و 50 متر در دست اجرا است و به زودی به پایان می رسد./ل
برچسب ها: تملک ، املاک ، خیابان ، شهردار ، تعریض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.