سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو بی طرف است

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت از كاندیدای خاصی را مد نظر نخواهد داشت و بی طرفانه عمل خواهد كرد.

حجت الاسلام سید'ˈامان الله حسینی صدر'ˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: 24 خرداد امسال كه روز خلق حماسه سیاسی است بسیجیان و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همگام با سایر مردم در انتخابات شركت خواهند كرد و با مشاركت حداكثری خود حماسه بزرگی را رقم خواهند زد.
وی اظها كرد: مردم رشید و ولایتمدار ایران اسلامی همچون گذشته با حضور حداكثری خود در انتخابات، دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را سرافكنده و مایوس خواهند كرد.
حسینی صدر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را مهم و حساس تر از انتخابات دوره های گذشته دانست و گفت: تمام ملت های دنیا به خلق حماسه سیاسی 24 خرداد امسال ایران چشم دوخته اند.
وی تصریح كرد: رییس جمهور آینده باید با گوش به فرمان ولی امر مسلین جهان حركت كند و با مدیریت و تلاش بی وقفه، مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل كند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از تمامی ظرفیت ها و حركت در راستای اهداف ملی و تبعیت از نظام اسلامی و همچنین رعایت قانون از مواردی است كه باید از سوی رییس جمهور آینده رعایت شود./س

برچسب ها: سپاه ، انتخابات ، بی ، طرف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.