سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مايکروسافت هم به جمع تولیدکنندگان تبلتهای 7 اینچی پیوست

با توجه به افزایش علاقه کاربران به تبلت های 7 اینچی، کمپانی های تولید کننده گجت های هوشمند، یکی پس از دیگری با تولید تبلت هایی با ابعاد 7 اینچ، شانس خود را برای به دست آوردن این بازار امتحان کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، کمپانی ماکروسافت با ارائه ویندوز 8.1 ورفع ایرادات نسخه ی قبلی، قصد دارد تا این نسخه از سیستم عامل خود را برروی تبلت های کمتر از 10 اینچ قرار دهد، محصولات 7 و 8 اینچی که در حال حاظر نسبت به 10اینچی، مشتریان بهتری دارند و با استقبال بیشتری از سوی کاربران مواجه شده اند.


از همین رو در نمایشگاه Computex تایپه ماکروسافت یک نمونه ی 7 اینچی با نام "Lyon” که ساخته ی کمپانی "Inventec” می باشد را به نمایش گذاشت، البته این دستگاه فقط به عنوان یک طرح مرجع تولید شده و در حال حاظر برای فروش در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت.


Inventec در این محصول از یک پردازنده 4 هسته ای اینتل از سری تازه معرفی شده Bay Trail Atom با فرکانس 1.66 گیگاهرتز استفاده کرده است. همچنین صفحه نمایش 7 اینچی  Lyon از نوع IPS با رزولوشن 1280 در 800  می باشد، 2 گیگابایت رم، حافظه ی فلش، شبکه ی بیسیم، دوربین با فلاش LED و بدنه آلومنیومی با 4 رنگ از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول می باشد. ضخامت تبلت فوق تنها 11 میلیمتر است، و از وزنی برابر 470 گرم برخوردار است.

باتری Lyon،2400 میلی آمپری است و می تواند در حدود 3 ساعت به پخش ویدیو بپردازد، این تبلت قرار است با قیمتی در حدود 350 دلار به بازار عرضه شود.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.