سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیدترین سیستم عامل اپل را بر روی مرورگرتان تجربه کنید

چند قبل صفحه اینترنتی مبتنی بر فلشی توسط سامسونگ طراحی شده بود، که به کاربران اجازه می داد، تا سیستم عامل و امکانات نرم افزاری گلکسی S4 را توسط آن تجربه کنند، هم اکنون برای iOS7 فراهم شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر اپل در حال کار برروی جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS می باشد، رهبری تیم طراحی نسخه هفتم این iOS بر عهده ی Jony Ive است، و همان گونه که تیم کوک در کنفرانس T13 اعلام کرد، این نسخه در WWDC2013 کنفرانس توسعه دهندگان گوگل معرفی و عرضه خواهد شد.


بر اساس اخباری که در فضای مجازی در رابطه با این نسخه از iOS منتشر شده، نسخه ی جدید سیستم عامل اپل دارای طراحی کاملا مسطح و متفاوت است، به طوری که علاوه بر تغییرات فنی، iOS7 از نظر ظاهر و گرافیک تغییرات زیادی را نسبت به نسخه های قبلی تجربه خواهد کرد.

اما اگر دوست دارید، iOS7 را قبل از ورود رسمی تجربه کنید باید بدانید که وب سایت Recombu با استفاده از زبان برنامه نویسی HTML5 و اطلاعات و شایعات منتشر شده یک نسخه ی از این سیستم عامل را بر روی یک آیفون 5 قرار داده است، تا کاربرانی که دوست دارند اطلاعاتی را قبل از عرضه رسمی در مورد نسخه ی جدید iOS به دست آورند از طریق مرورگر کامپیوتر به هدفشان برسند.

http://recombu.com/mobile/interactive/iphone-5s-ios7-concept

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.