سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمی از سرمایه موسسه نور تامین شد

موسسه اعتباری نور موفق شده است تا ۱۵۰ میلیارد تومان از سرمایه اولیه تشکیل موسسه اعتباری را نزد بانک مرکزی تودیع کند و بزودی برای تامین ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر پذیره نویسی خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ موسسات مالی و اعتباری در شرف تاسیس کارسازان آینده، ریحانه گستر مشیز و پیشگامان با عنوان موسسه اعتباری " نور " به فعالیت در بازار پولی و مالی فعالیت می کنند.

موسسه اعتباری نور عنوان پیشنهادی است که از سوی موسسان سه موسسه مالی و اعتبری دیگر به بانک مرکزی ارسال شده است.

موسسه تازه تاسیس " نور " تاکنون نیمی از سرمایه مورد نیاز یعنی ۱۵۰ میلیارد تومان را تامین کرد و و از واحد پولشویی بانک مرکزی تائیدیه منشا پول گرفته است. همچنین بانک مرکزی از موسسان خواسته است نیمی دیگر سرمایه اولیه خود را از طریق پذیره نویسی تامین شود.

این موضوع به بورس نیز ارسال شده و موسسه نور منتظر تائید نهایی بانک مرکزی و سازمان بورس برای فراهم کردن زمینه پذیره نویسی است.

در موسسه آرمان نیز که متشکل از موسسات مالی و اعتباری فردوسی، فرشتگان و افضل توس  است،تاکنون مبلغ 90 میلیارد تومان از مبلغ 150 میلیارد تومان تامین شده است.در این موسسه نیز موسسه فردوسی و فرشتگان توانسته اند سهم خود را تودیع کنند اما هنوز افضل توس به دلیل برخی مسائل حقوقی نتوانسته سهم خود را تامین کند.

به نظر می رسد با سرعت عمل موسسه نور این موسسه زودتر از آرمان مجوز پذیره نویسی و تشکیل مجمع و انتخاب هیات مدیره و تائید اساسنامه را انجام دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: موسسه ، نور ، بانک ، بورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.