سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرساخت و توسعه راه هاي اداره كل راه وشهرسازي خراسان رضوي:

38 كيلومتر راه روستايي تكميل شده در نوبت افتتاح است

مديرساخت و توسعه راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از آمادگي افتتاح 36 كيلومتر راه روستايي تكميل شده در شهرستان هاي استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي،  محمد پارسا با اعلام اين خبر گفت: به همت كارشناسان اداره نظارت بر ساخت راه هاي روستايي، تعداد 14 پروژه احداث و آسفالت راه هاي روستايي در 8 شهرستان استان به طول مجموع 37.7 كيلومتر، مراحل آماده سازي و تكميل را سپري كرده و در نوبت افتتاح باحضور مقامات استاني و كشوري مي باشد.

وي مجموع اعتبار هزينه شده جهت تكميل اين تعداد پروژه را 64 ميليارد و140ميليون ريال عنوان كرد و گفت: 27 ميليارد و 250 ميليون ريال از اين مبلغ از محل اعتبارات ملي و بقيه از اعتبارات استاني تأمين شده است.

 پارسا طولاني ترين پروژه هاي اين رده را مربوط به راه هاي روستايي «مغان- بادر» شهرستان طرقبه شانديز با 6كيلومتر، «باجگيران-بردر» با 5.8 كيلومتر و برسلان با 5كيلومتر درشهرستان قوچان اعلام كرد و افزود: راه روستايي يك كيلومتري ماسكانلو چناران و پروژه شوريجه عليا سرخس با 1.5كيلومتر نيز جزء كوتاه ترين پروژه هاي اين ليست به شمار مي روند.

مديرساخت و توسعه راه‌هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي با اشاره به تاكيدات و حمايت هاي دولت و وزارتخانه از پروژه‌هاي احداث و تكميل راه هاي روستايي بالاي 50 خانوار به عنوان يكي از پروژه هاي مهم مهرماندگار خاطرنشان كرد: شهرستان هاي فيروزه، درگز، بردسكن و كلات از ديگرشهرستان هايي هستند كه داراي پروژه تكميل شده و آماده افتتاح در اين ليست هستند.

وي در خصوص پروژه هاي تكميل شده در حوزه راه هاي بين شهري نيز گفت: فاز اول تقاطع شهرآباد در شهر بردسكن، قطعه سوم محور تپه سلام-سنگ بست بطول 13 كيلومتر و ميدان نوغاب شهر چناران با مجموع اعتبار هزينه شده حدود 86 ميليارد ريال نيز تكميل شده و در انتظار افتتاح و بهره برداري است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.