سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تأمین اجتماعی جیرفت اعلام کرد

پرداخت 99 میلیارد ریال مستمری بازنشستگی در جیرفت

مدیر اداره تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت گفت: سال گذشته حدود 99 میلیارد ریال مستمری به بازنشستگان تأمین اجتماعی در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران گرام امیریان اظهار داشت: تعداد بیمه‌شدگان اجباری سال گذشته در این شهرستان 12 هزار و 673 نفر و بیمه‌شدگان اختیاری 618 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه 74 نفر نیز در سال گذشته بیمه بیکاری دریافت کردند، افزود: 134 نفر بیمه توافقی و بیش از 900 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز از مزایای بیمه تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند.

امیریان با بیان اینکه در سال گذشته حدود 99.5 میلیارد ریال مستمری به بازنشستگان پرداخت شده است، تصریح کرد: همچنین 60 میلیارد و 860 میلیون ریال به خانواده‌های فوت شدگان و 6 میلیارد و 550 میلیون ریال به از کارافتادگان مستمری پرداخت شده است.

وی، میزان کمک هزینه ازدواج به افراد زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی را 445 میلیون و 200 هزار ریال خواند و ابراز داشت: حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای سایر هزینه‌های افراد زیر پوشش پرداخت شده است.

امیریان، تعداد بیمه‌شدگان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را حدود 500 نفر ذکر و عنوان کرد: یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال نیز غرامت دستمزد به افراد زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی پرداخت شده است.
برچسب ها: جیرفت ، مستمری ، بازنشستگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.