سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت شنای استان تهران:

ریالی از فدراسیون و اداره کل ورزش تهران دریافت نکردیم/ توان هیئت در حد اهداء کش بدنسازی بود و نه بیشتر!

رئیس هیئت شنای تهران گفت: هیئت شنای تهران ریالی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان مبلغی دریافت نکرده است.

رضا حبیبی رئیس هیئت شنای استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چندی پیش با هدف تجلیل از برترین های استان با برگزاری مراسمی از برتری های استان تقدیر کردیم که متاسفانه برخی از ورزشکاران نسبت به برگزاری این مراسم انتقاداتی داشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه این مراسم با هدف تجلیل از مدال آوران سال 91 بود به همین دلیل ما از برترین ها و مدال آوران سال گذشته تقدیر کردیم اما در این بین شهباز شهنازی یکی از ورزشکگاران رشته شیرجه نسبت به این موضوع که چرا از وی تقدیری به عمل نیامده است گله مند بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وی در سال 90 صاحب مدال آسیایی در رقابت های داخل سالن ویتنام شده بود به همین دلیل این شیرجه رو جزء مدال آوران سال 91 به حساب نمی آمد و به همین دلیل وی نباید نسبت به این موضوع اعتراض می کرد.

حبیبی تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این مراسم تجلیل از برترین ها بود تا از این طریق انگیزه آنها را افزایش دهیم و از طرف دیگر با توجه به اینکه هئیت ریالی از فدراسیون بودجه ای دریافت نکرده است به همین دلیل توان ما در حد اهداء کش بدنسازی بود و از طرف دیگر اگر این مراسم برگزار نمی شد کسی نمی توانست نسبت به این موضوع گله ای داشته باشد و به ما ایراد بگیرد.

وی یاد آور شد: در حال حاضر در آمد هیئت برگزاری کلاس مربیگری است و از طرف دیگر شاید اهداء جوایز به برترین ها از ارزش زیادی برخوردار نباشد اما بضاعت هیئت در همین حد بود/آق

برچسب ها: شنا ، هیئت ، جوایز ، برترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.