سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی، فضای انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری را رونق داد

شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، فضای انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرکرد را نشاط و رونق خاص بخشید.

دیوارها و فضاهای در نظر گرفته شده برای تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی شهرو روستا در شهرکرد، از تصاویر کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا پر شد.
هر یک از کاندیداهای شورای شهر در شهرکرد نیز با نصب تراکت ها، پوستر و بنر تبلیغاتی نسبت به ارائه دیدگاه های خود به منظور کسب اعتماد و رای شهروندان در این انتخابات هستند.
برپایی ستادهای انتخاباتی و ارسال پیامک های تبلیغاتی بر روی تلفن های همراه با مضمون تبلیغات انتخاباتی و تشویق مردم به حضور در انتخابات از بخش های دیگر این تبلیغات است.
همزمانی برگزاری انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حال و هوای دیگری به فضای انتخابات در کشور و این استان بخشیده است.
مردم شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری نیز همواره نشان داده اند که در عرصه انتخابات و حضور خود پای صندوق های رای همواره جزء رتبه های نخست کشور بوده اند و حضور با نشاط آنان در این عرصه خلق کننده حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری است.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه 24 خرداد ماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود./س
برچسب ها: تبلیغات ، نامزد ، رونق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.