سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عملکرد شورای شهر در دوره‌هاي دوم و سوم مثبت بوده است/ ضرورت توجه مسئولان به مباحث فرهنگي

کانديداي شوراي شهر تهران گفت: عملکرد مجموعه شورای شهر در دوره‌هاي دوم و سوم مثبت بوده، اما مسئولان مربوطه بايد به مباحث فرهنگي توجه بيشتري از خود نشان مي‌دادند تا شاهد بهبود مسائل فرهنگي در سطح شهر باشيم.

نعمت‌الله توان کانديداي شوراي شهر تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره وظايف و کارکرد‌هاي شوراي شهر اظهار داشت: با توجه به ارتباط زياد مردم با شوراي شهر و شهرداري، اعضاي اين شورا براي عملکردي بهتر بايد از نظر تقنینی پیش‌بینی‌هاي لازم را از موضوعات مختلف داشته باشند.

وي ادامه داد: نقش شورای شهر در تعیین قوانین مرتبط با مردم، نظارت و جلوگیری از احجاف، ظلم و اقداماتی که به حقوق مردم آسیب برساند داراي اهمیت زيادي است.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به عملکرد شورای شهر در دوره‌هاي گذشته تصريح کرد: عملکرد شورای شهر در دوره‌هاي دوم و سوم مثبت بوده، اما مسئولان مربوطه بايد به مباحث فرهنگي توجه بيشتري از خود نشان مي‌دادند تا شاهد بهبود مسائل فرهنگي در سطح شهر باشيم.

توان به برنامه‌های خود در صورت پيروزي در انتخابات شوراي شهر تهران اشاره و خاطرنشان کرد: با اجتناب از وعده‌ها و طرح‌‌هاي زودبازده عوام فريبانه و دوري از مسائل حاشيه‌اي، سعي در تحقق برنامه‌هاي خود از جمله بهبود وضعيت پاركينگ شهر و رفع آلودگي هوا دارم.

کانديداي انتخابات شوراي شهر تهران بيان داشت: بايد با برطرف کردن موانع و خلاءهاي موجود در شوراي شهر در بهبود عملکرد اين شورا با توجه به تخصص مسئولان در اجرا و بهبود رفاه حال شهروندان در مسائل مختلف  تلاشي مضاعف از خود داشته باشيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شورا ، شهر ، کاندیدا ، انتخابات ، تخصص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.