سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید عباسی: مشکل دریافت همچنان با ماست/ امروز تاثیر حضور سی چلو پررنگ تر از قبل می شود

جهانگیر سید عباسی کارشناس والیبال کشورمان بازی ایران و روسیه را چندان جالب و حرفه ای ارزیابی نکرد.

جهانگیر سید عباسی کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی شب گذشته ایران و روسیه از سری مسابقات لیگ جهانی  زیاد جالب نبود چون احساس می کنم هر دو تیم در سطح خودشان حاضر نشدند.
 وی تصریح کرد:  به طور  کلی یکسری تفاوت های میان والیبال ایران و روسیه وجود دارد که مهم ترین آن تجربه است به طوری که روس ها تجربه حضور در تمامی ادوار لیگ جهانی و قهرمانی المپیک را در کارنامه خود ثبت کرده اند همچنین فیزیک و وضعیت جسمانی تیم ملی روسیه از نکات حائز اهمیت آنها محسوب می شود

*** والیبالیستهای ایرانی در سطح همیشگی نبودند

 مربی بین المللی والیبال در ادامه افزود: متاسفانه در این بازی تیم ایران و ضعیت همیشگی خود را نداشت و بازیکنان در حد خودشان نبودند البته این مساله تا حدودی طبیعی است چون برای نخستین بار حضور در چنین پیکارهایی را تجربه می کردند.

** امشب متفاوت بازی می کنیم

 وی تصریح کرد: به طور قطع بازیکنان تیم ملی کشورمان در دیدار امروز مقابل تیم روسیه متفاوت تر از قبل ظاهر خواهند شد، چون از نظر روانی به مراتب شرایط بهتری دست پیدا می کنند آنها نتوانستند در بازی شب گذشته تکنیک های فردی خود را به خوبی به مرحله اجرا در آورند.

 وی تصریح کرد: عملکرد ملی پوشان در بازی اول لیگ جهانی در دو جنبه قابل بررسی است، نخست فشار مسابقات و دیگر قدرت بلا منازع تیم حریف است ما در این دیدار در دریافت مشکل داشتیم به طوری که تیم روسیه وقتی سرویس های خود را خوب می زد ما دریافت مناسبی نداشتیم و این امر مشکلات بعدی تیم را افزایش داد این مساله در حالی بود که روس ها به خوبی دریافت کرده و به خاطر قامت بلند شان از حملات بی نقص برخوردار بودند.

کارشناس والیبال کشورمان یاد آور شد: زمانی که ما در پوئن 20 بر21 از حریف پیش بودیم حفظ این فاصله نیاز به آرامش و تصمیم گیری صحیح در شرایط حساس دارد اما شاهد بودیم که روس ها توانسته اند به خوبی در پوئن های حساس نتیجه را به نفع خود خاتمه دهند و این امر حاکی از آرامش روحی آنهاست.

** با شناخت بهتر امشب بازی می کنیم

 سید عباسی در ادامه گفت: به طور طبیعی در بازی امشب با شناخت بهتر مقابل روس ها ظاهر خواهیم شد در چنین شرایطی نقش حضور سی چلو به عنوان بازی خوان پر رنگ تر از قبل خواهد بود البته اگر ملی پوشان به خود باوری مطلوب دست پیدا کنند و همانند بازی های انتخابی المپیک ظاهر شوند به طور قطع مقابل این تیم روسیه حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: امیدوارم ملی پوشان در دومین دیدارشان مقابل تیم روسیه با  آرامش بیشتری بازی کنند تا به بهترین نحو توانایی ها و قدرتشان را به رخ جریفان بکشانند./آق

برچسب ها: جهانگیر ، عباسی ، سید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.