سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمانی انتخابات فرصت خوبی برای یک تعامل دوسویه دولت و شورا

نامزد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: همزمانی انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری از منظر دیگر می‌تواند فرصت خوبی برای یک تعامل دوسویه دولت و شورای شهرها باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مرتضی طلایی نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری که امروز صبح برگزار شد با اشاره به برنامه‌های خود در شورای آینده افزود: برگزاری انتخابات باشکوه و درعین حال در فضای اخلاق ‌مدارانه ارزشی و به دور از حاشیه‌سازی‌های زائدی که در فضای سیاسی کشور رخ می‌دهد، ضرورت دارد.
دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر درصورتی که همسو و هم‌جهت با دولت باشد، فرصت خدمت پیدا می‌کند و فاصله‌های بین شوراها و دولت از بین می‌رود و در ارائه خدمت مشکلي ایجاد نمی‌شود.
نامزد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با تاكيد بر جايگاه شوراها تصريح كرد: امروز جایگاه شوراها در حوزه سیاسی کشور جای خود را باز کرده است و می‌توانیم ادعا کنیم که برگزاری انتخابات شوراها به عنوان حکم برنامه‌ریزی دینی و تحقق مشارکت مردم در اداره کشور است.
طلایی با اشاره به تمرکز به کار و فعالیت و پرهیز از سیاسی‌کاری شورای سوم، ادامه داد: عملکرد شورای سوم، یک کارنامه شفاف و قابل اتکاء دارد و امروز وقتی به شهر نگاه می‌کنیم، پیشرفت و حرکت رو به جلو مشهود است.
 وی تأکید کرد: مردم می‌توانند باور کنند که اگر مدیران بخواهند می‌توانند با کنار گذاشتن اختلاف‌نظرها، کارهای بزرگی را انجام دهند.
دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی خاطرنشان كرد: در حال حاضر شخصی به عنون شهردار برای شهر تهران در نظر گرفته نشده است./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.