سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

بسیج مستضعین کشور با طرح همگام با کشاورز

بسیج مستضعین کشوربا طرح همگام با کشاورزبه کمک بهبود تولیدات می آید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از اجرای طرحی با همکاری سازمان های جهادکشاورزی استانها با عنوان طرح همگام با کشاورز برای انتقال روش های بهینه کشاورزی برای افزایش تولیدات در واحد سطح خبر داد.

سردارنقدی گفت: این طرح در راستای تحقق شعار امسال حماسه اقتصادی، با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج برای بهینه کردن روش های بیشتر تولید به صورت نمونه در برخی استانها در حال اجرا است.

وی افزود: بسیج مستضعفان نیروهای متخصص خود را در بخش های شیلات، دام وطیور، ماکیان، تولید قارچ ، عسل و سایر محصولات دیگر وارد عرصه کار می کند و با حمایت مالی که از سوی نهادهای اجرایی پیش بینی شده به طرح های قابل توجیه وفنی کمک خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت : هدف جدی از اجرای طرح همگام با کشاورزدر کشور ، کم کردن فاصله کشاورزان عادی با کشاورزان نمونه است.

سردارنقدی افزود: هم اکنون برای نمونه شالیکار نمونه مازندرانی در هر هکتار 5/15تن در هر هکتار برنج برداشت می کند واین در حلی است که متوسط تولید هر هکتار 6/4تن است.

به گفته وی: انتقال روش های علمی و حمایتی مراحل کشت ، داشت وبرداشت محصولات کشاورزی با در اختیار داشتن میزان فعلی زمین وآب می تواند تولید محصولات کشور را به دو برابر افزایش داد./ب

برچسب ها: بسیج ، همگام ، کشاورز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.