سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

انتخابات و افزایش قدرت چانه زنی وامنیت ملی ایران

انتخابات قدرت چانه‌زنی و امنیت ملی ایران را افزایش می‌دهد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با تاکید بر اینکه ایران با شتاب 11 برابر متوسط پیشرفت دنیا در حال حرکت است، گفت: انتخابات قدرت چانه‌زنی و امنیت ملی ایران را افزایش می‌دهد.

سردار نقدی افزود: اگر ایران می‌خواست با آمریکا سازش داشته باشد باید از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب به این فکر بود.

به گفته وی : ما در دوران جنگ تحمیلی، زیر بارش باران گلوله بعثی‌ها، زیر بمباران کربلای 5 و تشییع جنازه عظیم شهدا در آن شرایط بسیار سخت و نفس‌گیر سازش نکردیم، حال با افزایش و کاهش قیمت‌ها سازش معنایی ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت : ما با انقلاب خود به مردم دنیا با بیداری اسلامی این قدرت را دادیم که می‌توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و با این وجود مردم لبنان، یمن، سوریه، فلسطین، غزه، مصر و لیبی به میدان‌ها کشیده شدند حال چگونه می‌توانیم به سازش فکر کنیم و حرفی از آن بزنیم.

سردارنقدی با اشاره به اینکه کشورهای آمریکای لاتین که حیاط خلوت آمریکایی‌ها بودند هم‌اکنون با ورود ایران دیگر آمریکایی‌ها توان ورود به این کشورها را ندارند، گفت: رئیس جمهور و مقامات کشور ما با استقبال پرشور مردم ونزوئلا و بولیوی روبرو هستند با این وجود با چه رویی می‌توان گفت ایران با آمریکا سازش کند.

وی در بیان دلایل رد سازش افزود : افرادی که اعتقاد به مذاکره دارند حتما به بیانات رهبر انقلاب رجوع کرد که بسیار مهم و برای آن‌ها قانع‌کننده خواهد بود.

سردارنقدی بابیان اینکه برخی کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند که باید بعضی امتیازها داده شود تا فشارها از روی ایران کاسته شود،گفت: ولی دشمن با اصل اسلام ما دشمنی دارد، چه لزومی دارد امتیاز بدهیم تا فشارها کاسته شود باید بدانیم با دادن امتیاز نه تنها فشارها کاسته نمی‌شود بلکه افزوده می‌شود.

به گفته وی استکبار جهانی از ایران هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از ایران اسلامی هراس دارد./س

برچسب ها: انتخابات ، قدرت ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.