سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی صنعت نفت صد درصد ایرانی خواهد بود

گودرزی: صنعت نفت بدون هوادار صنعت نفت واقعی نخواهد شد

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان بدون هوادار صنعت نفت واقعی نخواهد شد.

ناصر گودرزی مدیرعامل صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نتایج ضعیف صنعت نفت آبادان در فصل قبل باعث رنجش هواداران ما شد اما در فصل جدید و با حمایت و همکاری طرفداران امیدواریم که یک تیم خوب و قدرتمند ببینیم و نتایج خوبی را کسب کنیم تا هواداران با تیم آشتی کنند چون فصل قبل و در آخرین بازی های صنعت نفت استادیوم خالی بود و این مسئله در تاریخ باشگاه ما بی سابقه است ما دنبال کسب نتایج خوب در فصل جدید هستیم تا هواداران دوباره کنار تیم باشند چون صنعت نفت بدون هوادار صنعت نفت واقعی نخواهد شد.

وی در مورد سرمربی جدید صنعت نفت گفت: در حال بررسی گزینه های مختلف برای انتخاب سرمربی جدید هستیم و همین هفته جلسه ای با هیئت مدیره محترم باشگاه خواهیم داشت تا بتوانیم گزینه خوبی را برای هدایت تیم انتخاب کنیم برای فصل جدید فقط دنبال گزینه داخلی هستیم و سیاست باشگاه این است که از مربیان ایرانی استفاده کنیم چون با توجه به افزایش قیمت دلار به صلاح باشگاه نیست که دنبال مربیان خارجی باشد به همین دلیل در فصل جدید مربی ما صد درصد ایرانی خواهد بود.

وی در مورد هدف صنعت نفت آبادان در فصل جدید گفت: با توجه به سیاستی که هیئت مدیره باشگاه اتخاذ کرده هدف ما در فصل جدید صعود به لیگ برتر است ما باید شرایط را برای صعود تیم به لیگ برتر مهیا کنیم. هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان عوض شد و استراتژی هیئت مدیره جدید باشگاه صعود به لیگ برتر است و قطعاً باید ساز و کارها برای رسیدن به این هدف مهیا شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد مشکلات مالی این مجموعه اظهار داشت: مشکلات مالی در فصل گذشته تیم ما را اذیت کرد و اجازه نداد روند مطلوبی داشته باشیم. بودجه تیم برای فصل جدید باید توسط هیئت مدیره تصویب شده و پیگیری های لازم انجام شود تا بودجه مورد نظر تأمین و به تیم تزریق شود انشااله برای تأمین بودجه مشکلی نیست و رویکرد هیئت مدیره باشگاه طوری است که بودجه تأمین شده تا برنامه ریزی درست و اصولی داشته باشیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در مورد جو شهر آبادان و واکنش هواداران برای شروع به کار در فصل جدید گفت: هواداران یکی از سرمایه های فوتبال هستند و یکی از کارهایی که من کردم، جهت انتخاب کادر فنی از آنها نظرخواهی کردم ضمن اینکه از نظرات کارشناسان هم استفاده کرده ام. با توجه به سیاست باشگاه برای صعود به لیگ برتر ما از کمیته فنی، هیئت مدیره، کانون پیشکسوتان، اصحاب رسانه آبادان و کانون هوادران صنعت نفت برای انتخاب سرمربی نظر خواهی کرده و نظر آنها را به صورت مکتوب گرفته ام تا بهترین گزینه را انتخاب و معرفی کنیم. قصد داریم با یک بررسی جامع و کامل سرمربی جدید تیم را انتخاب کنیم چون قصد داریم به هواداران احترام گذاشته و نظر آنها را بگیریم هواداران 50 درصد فوتبال هستند و باید به آنها احترام بگداریم.

گودرزی در پایان گفت: امسال اردوی خارجی نخواهیم داشت و اردوهای ما در داخل کشور برگزار می شود ما امکانات خیلی خوبی در ایران داریم و پیشنهاد می کنم از کمپ های داخلی برای برگزاری اردوها استفاده شود تا با کمک به این مجموعه ها باعث رونق اقتصادی کمپ های ایرانی بشویم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.