سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعيلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

هماهنگي با فرمانداران جهت استقرار "صندوق سيار اخذ راي" در زندان‌ها

رئيس كل زندان‌هاي كشور از انجام هماهنگی‌های لازم با فرمانداری‌ها برای استقرار صندوق‌های سیار اخذ رأی در زندان‌ها خبر داد.

"غلامحسين اسماعيلي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، درباره شرکت زندانیان در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: برای اینکه زندانیان بتوانند در انتخابات شرکت کنند و ما نيز به نوبه خود گام کوچکی در تحقق حماسه سیاسی برداشته باشیم از دو هفته قبل به همه مديران كل زندان‌ها ابلاغ کردیم تا به زندانیان اعلام کنند کسانی که تمایل به شرکت در انتخابات دارند از خانواده‌هایشان بخواهند شناسنامه و کارت ملی را به دست آن‌ها برسانند.
 
وي ادامه داد: در دوره‌هاي قبلي انتخابات، اكثريت قريب به اتفاق زندانيان به دليل در اختيار نداشتن شناسنامه نمي‌توانستند راي دهند، اما در اين دوره با ابلاغ اين موضوع به طور طبيعي سطح مشاركت زندانيان در انتخابات افزايش پيدا خواهد كرد.
 
اسماعيلي با بيان اينكه زندان، محل استقرار صندوق ثابت نيست، گفت: هماهنگی‌های لازم با فرمانداری‌ها انجام شده است كه صندوق‌ها برای اخذ رای به زندان‌ها برده شود تا فرصت كافي براي اخذ راي از زندانيان داراي شناسنامه بوجود آيد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.