سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
رسانه هاي غربي با بازتاب مناظره روز گذشته نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري اذعان کردند که تمامي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري کشورمان بر سر لزوم ادامه روند مذاکرات هسته اي و تاکيد و قاطعيت بر سر حقوق مسلم هسته اي جمهوري اسلامي ايران تاکيد نمودند.
محافل نظامي وامنيتي ازاحتمال مسوم شدن ياسر عرفات رئيس سابق تشكيلات خودگردان فلسطين بوسيله ماده اي شيميايي كه بر روي بالش وي پاشيده شده خبر دادند.
هزاران نفر از مردم ترکيه روز شنبه نيز اعتراض هاي ضد دولتي خود را ادامه دادند؛ تظاهرکنندگان درحالي اعتراض هاي خود را دنبال مي کنند که رجب طيب اردوغان نخست ترکيه توقف فوري اين اعتراض ها را که بدترين ناآرامي سياسي طي يک دهه حاکميت وي بر اين کشور به شمار مي رود خواستار شده است.
"سرگئي گمزوف" مدير نهاد دولتي فناوري در روسيه در سخناني بر ضرورت توافق و سازش اين كشور با ايران در زمينه قرارداد سامانه موشكي "اس-300" تاكيد كرد.
مشاور رئيس جمهور سوريه تاکيد کرد دمشق اسناد و مدارکي را از دخالت کشورهاي خارجي در حمايت از گروههاي مسلح تروريست در اين کشور به دست آورده است.
در پي ارسال نامه هاي تهديد آميز بي نام براي مدارس بوستون پليس گشت زني در اطراف ساختمان مدارس را تشديد کرده است.
"مصطفي بكري" نماينده سابق پارلمان مصر به دفاع از حزب الله لبنان پرداخت و اين حزب را مدافع قدس خواند.
رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه روز جمعه در واکنش به انتقادات اتحاديه اروپا درباره نحوه رسيدگي به ناآراميهاي اين کشور گفت دولت وي " خواسته هاي دموکراتيک " را با‌ آغوش باز مي پذيرد.
شبكه الجديد از به تعويق افتادن محاكمه حسني مباركرئيس جمهور مخلوع مصر ونزديكانش به روز دوشنبه آينده خبر داد.
دو تانکر بمب گذاري شده در منطقه جزيره الثرثار در استان الانبار منهدم شد .
خبرنگار شبکه اسکاي نيوز انگليس گفت دولت کامرون، مانند دولت اوباما، در رابطه با فعاليت‌هاي اينترنتيِ شهروندان خود، جاسوسي مي‌کند.
روزنامه هاآرتص به نقل از يک مقام صهيونيستي نوشت: پيش از آنکه به روابط اسرائيل با ديگر کشورها آسيبي وارد شود، بايد به اعتصاب کارکنان وزارت خارجه پايان داد.
سازمانهای جاسوسی رژیم صهیونیستی تمرکز اصلی فعالیت خود را جمع آوری اطلاعات شخصی و محرمانه شهروندان اروپایی و آمریکایی تعیین کرده اند .
کريستين ساينس مانيتور نوشت فرانسه قصد دارد راه حلي براي مسلح کردن شورشيان سوريه ارائه کند.
همه منتظر بودند تا گوگل در کنفرانس I/O امسال نسل بعدی اسمارت فون نکسوس را معرفی کند، اما این اتفاق نیافتاد و به جای آن گوگل اقدام به معرفی نسخه نکسوسی غول اندرویدی کرد، اتفاقی که احتمالا دوباره شاهد معرفی آن خواهیم شد.
تبلت ها یا کامپیوترهای لوحی، محصولاتی هستند که پس از عرضه آیپد اولین تبلت تولید شده توسط اپل به بازار ارائه شده اند و مورد استقبال خوبی از سوی کاربران قرار گرفتند.
سفارت آمريکا در آنکارا امروز پيامي را که در پاسخ به واکنش روز گذشته "رجب طيب اردوغان" نخست وزير ترکيه بر روي حساب کاربري آن سفارت قرار داده شده بود را حذف کرد.
وائل الحلقي نخست وزير سوريه بر ادامه عمليات هاي ارتش سوريه بر ضد تروريستها ومزدوران مستقر در اين كشور تاكيد كرد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.