سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تلاش و كوشش جهت تحقق حماسه سياسي و حماسه اقتصادي وظيفه همه است

استاندار اصفهان گفت: امروز همه ما موظفيم در جهت اجراي فرامين مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر تحقق حماسه سياسي و حماسه اقتصادي تلاش و كوشش نماييم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، عليرضا ذاكر اصفهاني در جلسه گردهمايي مشترك بخشداران و اعضاي ستاد انتخابات استان اصفهان، اظهار داشت: بدون شك پانزدهم خرداد 42 نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران است.

وي تصريح كرد: همزمان با فضاي انتخاباتي حاكم بر كشور و استان و فعاليت هاي صورت گرفته در اين زمينه، طرح‌هاي عمراني هم فعال تر از گذشته دنبال مي شود.

وي تأكيد كرد: تا آخرين لحظه مسئوليت مصمم هستيم فعاليت ها و وظايف خود را به بهترين نحو به انجام برسانيم.

استاندار اصفهان با بيان اينكه بدون شك 15 خرداد 42، نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران است، يادآور شد: پس از جنبش هاي صورت گرفته از جمله در عصر مشروطيت و با وجود جريانات ضد ديني و التقاطي كه ادعاي مديريت بر جامعه را داشتند، جنبش 15 خرداد با رويكردي ديني بوجود آمد.

وي در ادامه تصريح كرد: امروزه تمام تلاش دنياي غرب براي تغيير رفتار جمهوري اسلامي ايران در جهت خاموش كردن شعله فروزاني است كه امام خميني (ره) آن را همچون چراغي براي هدايت ملت هاي مستضعف برافروخته است.

ذاكر اصفهاني بيان كرد: اكنون ما در مقطع بسيار خاصي از تاريخ هستيم كه مقام معظم رهبري از آن بعنوان پيچ بزرگ تاريخي ياد نمودند و اگر نتوانيم شرايط فعلي را خوب مديريت كنيم، توسط بيگانگان مديريت مي شويم.

وي با تأكيد بر اينكه بايد با ديد كلان و درك شرايط اخير جهاني و منطقه اي وظايف خود را با قوت به بهترين صورت ممكن انجام دهيم، خاطر نشان كرد: در اين شرايط خاص، هوشياري ملت و حضور همه جانبه در انتخابات بسيار مهم است.

استاندار اصفهان در پايان ابراز اميدواري كرد با اشراف بسيار خوبي كه در سطح كشور و سطح استان در خصوص مسائل مهم و از جمله موضوع انتخابات وجود دارد، شاهد ايجاد حماسه‌ي عظيم سياسي و متعاقب آن حماسه بزرگ اقتصادي مورد نظر مقام معظم رهبري باشيم/س 

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، با ، بخشداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.