سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه كميسيون امنيت ملي در محكوميت حملات تروريستي به زائران ايراني عتبات؛

آمريكا پاسخگوی اصلی شهادت زائران ایرانی است/ پيگيري موضوع از سوي مجلس تا حصول نتيجه نهايي

كميسيون امنيت ملي مجلس با صدور بيانيه‌اي، عمليات تروريستي عليه زائران ايراني عتبات عاليات را كه به شهادت جمعي از هموطنانمان انجاميد، محكوم كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درپی شهادت روز گذشته تعدادی از زائران ایرانی عتبات عالیات در عراق، بیانیه‌ای را صادر کرد که به شرح زیر است:

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت عملیات تروریستی ضد زائران ایرانی که متأسفانه منجر به شهادت جمعی از زائران کشورمان و مجروحیت تعدادی از آنها شد، از سازمان‌ها و مراجع بین‌المللی می‌خواهد تا عوامل اینگونه ترورهای زنجیره‌ای را شناسایی و محکوم و همچنین امنیت زائران ایرانی در عراق که هدفی جز زیارت عتبات عالیات ندارند را تأمین کند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است برنامه‌ریزی ترور‌های زنجیره‌ای در عراق با پشتیبانی عوامل صهیونیستی و آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد و پاسخگوی اصلی شهادت زائران ایرانی آمریکا است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های معظم شهدای زائران ایرانی به آنها اطمینان می‌دهد که موضوع را به صورت جدی پیگیری و تا حصول نتیجه از حقوق آنها دفاع كند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اینگونه اقدامات تروریستی را برنامه‌ای تنظیم‌شده از سوی آمریکایی‌ها برای ایجاد اختلاف و موج بدبینی بین مذاهب اسلامی می‌داند.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.