سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

ارسال آثار رسانه ای علمی و فناوری تا پانزدهم تیرماه

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از خبرنگاران و فعالان در حوزه علم و فناوری برای برگزاری اولین جشنواره رسانه علم و فناوری دعوت به عمل می آورد تا آثار خود را تا پایان پانزدهم تیرماه ارسال کنند.

پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: انعکاس دستاوردهای علمی و فناوری کشور در رسانه های شنیداری، دیداری، مکتوب و مجازی باعث امید آفرینی و ایجاد تحرک بیشتر در سطح کشور افزایش انگیزه فعالان و ترویج گفتمان در حوزه علمی و فناوری در جامعه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: از اهداف جشنواره رسانه علم و فناوری تبیین اهمیت و جایگاه علم و فناوری در پیشرفت کشور گسترش کمی و ارتقاء کیفی سطح محتوا و مطالب رسانه ای در ارتباط با موضوعات علم و فناوری جهت دهی رسانه ها در راستای مساله ها و اولویت های نظام علم و فناوری کشور افزایش انگیزه در فعالان رسانه ای برای ترویج و پوشش انعکاس مطلوب موضوعات علمی و فناوری و نوآوری و ترویج علم می باشد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت علمی و فناوری آیین نامه ای برای برگزاری جشنواره رسانه علم و فناوری در راستای فعالیت های فرهنگ ساز و جریان ساز خود، جهت اجرا تصویب و ابلاغ کرده است.

وی گفت: جهت ارسال آثار به دبیر خانه جشنواره رسانه علم و فناوری تا پانزدهم تیرماه به آدرس تهران، خیابان شهید استاد نجات الهی، بین چهار راه پسند و کلانتری شماره 162 غربی توسط روزنامه نگاران و خبرنگاران که شامل رسانه های مکتوب اعم از نشریات و خبرگزاریها( خبر، گزارش، یادداشت و سر مقاله و عکس) و رسانه های دیداری(تله فیلم، مستند، میز گرد و گفتگو محور و گزارش) و رسانه های شنیداری(مستند گزارشی، برنامه گفتگو محور است./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.