سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بار دیگرملت آگاه ایران درپشتیبانی از نظام به میدان می آید

انجمن هاي فرهنگي وهنري واداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان نيشابور با بیانیه ای مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در این بیانیه آمده است:سالهاست که ایران زمین شاهد حضورعاشقانه ی ملتی است که بارها وبارها فداکاری و ایثار خود را بر صفحه های تاریخ ثبت کرده اند تا به عالمیان اثبات كنند که این مردم ملتی آزاده از تبار عاشورائیان و از مکتب شهادتند.

حضورپرشکوه ایرانیان نه تنها گامی درجهت انتخابی اصلح وشایسته اهمیتی شایان داشته ، که از بعد سیاسی و بین الملل درخورتوجه وتامل است. سي وچهار سال است که دشمنان آزادگی واستقلال ایران چشم به حضورفرد فرد هرایرانی درصحنه دارند وبا توسل به هر گونه کارشکنی تلاش دارند که شاید این حضور را کمی کمرنگ تر جلوه دهند ویا ازشکوه آن بکاهند ، لیکن همواره تلاشهای شومشان با شکوه حضورهرچه بیشترهرایرانی با شکستی سخت مواجه می شود که همانا وعده الهی حق است ومکرمکاران به آنان بازمی گردد.

يقين داريم باردیگرملت آگاه ، بیداروهمیشه درصحنه درپشتیبانی ازنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل قطره قطره خون فرزندان شهيداین مرزوبوم است، برگی زرین در تاریخ جهان ثبت خواهندکرد وبا حضورمیلیونی وحماسه ساز خويش خود دريازدهمين دوره ی انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر وروستا به تمامی دشمنان این آب وخاک ثابت مي نمايند که ایرانیان تا آخرین قطره خونشان در حمایت ازانقلاب ، رهبري وارزشهای والای انقلاب اسلامی ایستاده اند .

و به فرموده مقتداي خويش حضرت امام خامنه اي " مد ظله العالي " مصرانه تاكيد مي ورزند كه: «شركت در انتخابات،عقلا وشرعا برتمام ايرانيان واجب است» وهر چه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوري اسلامي مي گذرد، مردم انقلابي و متعهد ايران اسلامي و شهرستان شهيد پرور نيشابور به اهميت حضور و نقش تعيين کننده خود در همه عرصه هاي انقلاب آگاه تر مي شوند و راز دوام بقاء انقلاب خود را بهتر در مي يابند.

اينك به لطف خداوند منان مردم انقلابي ، شهيد پرور و هميشه در صحنه شهرستان نيشابور با حضور حداکثری خود در پای صندوقها ي رأی انتخابات يازدهمين دوره ی انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر وروستا در 24 خرداد 1392 همواره اين حقيقت را به اثبات مي رسانند که در تبعيت وبا پيروي از مقام منيع ولايت ذره اي از اتحاد و انسجام آنان كاسته نشده و استکبار و مزدوران آنان تا ابد حسرت گسستن اتحاد و يکپارچگي ملت ايران را به گور خواهند برد/س 

 

برچسب ها: ایران ، پشتیبانی ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.