سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پرهیز مسئولان اصفهان از جبهه‌گیری و افکار جناحی در انتخابات

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مسئولان لازم است بدون جبهه‌گیری و افکار جناحی با برگزاری جلسات لازم و اطلاع‌رسانی‌های مستمر به پرشورتر شدن حضور مردم در انتخابات کمک کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محسن صرامی در اصفهان اظهار کرد: انتخابات ایران مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی معارض با ولایت‌فقیه و جمهوری اسلامی است و از این رو حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند آنها را از رسیدن به اهداف خود برای ترسیم عدم مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی ناامید کند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد می‌تواند خنثی‌کننده توطئه‌های بی‌شمار دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، افزود: هیچ‌گونه نگرانی از حضور مردم در صحنه انتخابات نداریم چرا که مردم شریف ایران بارها ثابت کرده‌اند که برای دفاع از جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه از تمام توان و جان خود مایه می‌گذارند و مشکلات مختلف جامعه بر اراده آنها تاثیری ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: مسئولان نیز لازم است بدون جبهه‌گیری و افکار جناحی با برگزاری جلسات لازم و  اطلاع‌رسانی‌های مستمر به پرشور تر شدن حضور مردم در انتخابات کمک کنند و در این میان از انتخابات شوراها نیز نباید غافل باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ترسیم عدم مشارکت سیاسی مردم در  جمهوری اسلامی ایران هستند اما باید بدانند که این خیال خام را همچون دیگر  دشمنان تاریخ ایران به گور می‌برند./ج1

برچسب ها: انتخابات ، اصفهان ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.