سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنجال انتشار تصاوير و فيلم‌هاي مبتذل سربازان صهيونيست در فضاي مجازي

ارتش رژيم صهيونيستي اعلام کرده است که قصد دارد تا محدوديت هاي بيشتري را براي سربازان آن رژيم در مورد فعاليت در شبکه هاي اجتماعي از جمله "فيس بوک" اعمال نمايد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشيتدپرس، اين خبر در حالي اعلام شده است که چند روز پيش تعدادي از سربازان زن ارتش رژيم صهيونيستي عکس هايي برهنه از خود را در صفحات شخصي شان در شبکه هاي اجتماعي منتشر نمودند.


اين رويداد از جمله شرم آورترين اتفاقاتي بوده است که سربازان رژيم صهيونيستي در فضاي مجازي مرتکب شده اند با اين حال يکي از سخنگويان ارتش رژيم صهيونيستي مدعي شده که تصميم جديد ارتش آن رژيم ارتباطي با حادثه اخير ندارد و ادعا کرده که "اتخاذ اين تصميم به منظور وجود دغدغه هاي امنيتي بوده است." 

طبق پيش نويس قانون جديد ارتش رژيم صهيونيستي در مورد حضور سربازان آن رژيم در فضاي مجازي سربازان صهيونيست ديگر مجاز به انتشار تصاوير خود در لباس نظامي و در شرايطي نامناسب نخواهند بود.

 پيش تر نيز تصاويري مبتذل از حرکات موزون تعدادي از زنان سرباز صهيونيست در اطراف يک زن اسير فلسطيني چشم بسته در يکي از شبکه هاي اجتماعي منتشر شده بود که واکنش منفي بين المللي را برانگيخت. 


برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.