سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

رئيس جمهور آينده بايد کشور را به ويژه در حوزه اقتصاد ساماندهي کند

امام جمعه بجنورد با تاکید برحضور پرشور مردم در انتخابات 24 خردادماه گفت: رئيس جمهور آينده بايد ديندار و به ارزش هاي ديني پايبند باشد و کشور را به ويژه در حوزه اقتصاد ساماندهي کند



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی –سیاسی نماز جمعه تبريک سالروز بعثت پيامبر اکرم(ص) گفت: حضرت محمد(ص) عصاره همه انبياي الهي است و خداوند با يک سرمايه گذاري دراز مدت حضرت محمد(ص) را در اين روز به عالم هستي بشارت داد.

وی افزود: پيامبر گرامي اسلام زمينه شکوفايي عقل انسان ها را فراهم و راه هاي رسيدن به قله انسانيت را ترسيم کردند و روحيه قانون پذيري و پيروي از قانون و انجام واجبات و ترک محرمات را به انسان ها آموختند.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي پيشاپيش اعياد شعبانيه را تبريک گفت و اظهار داشت: سوم شعبان سالروز ولادت امام حسين(ع) به نام روز پاسدار نام گذاري شده است.

خطیب جمعه بجنورد گفت: در آغاز انقلاب اسلامي ايران سپاه پاسداران تشکيل شد تا از دستاوردهاي انقلاب محافظت و خط امام خميني(ره) را با تمام وجود پاسداري کند.

امام جمعه بجنورد افزود: هم چنين با اشاره به برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراها در هفته آينده تدين، تعقل، تدبر، تبعيت و تخصص را از مهم ترين ويژگي هاي يک انتخاب اصلح برشمرد و گفت: منتخب رياست جمهوري بايد ديندار و به ارزش هاي ديني پايبند باشد، با عقلش خوب و بد را تحليل کند و با تدبير و تدبر مديريت اداره کشور را بر عهده بگيرد.

خطيب جمعه بجنورد به کانديداهاي منتخب نيز توصيه کرد: پس از انتخاب ثابت قدم باشند، با احساسات مردم بازي نکنند و دوستان و اطرافيان خود را در پست هاي کليدي قرار ندهند.

وی هم چنين چند گلايه از شوراي فعلي بجنورد کرد و ادامه داد: با گذشت چند ماه شوراي شهر و شهرداري بجنورد هنوز تابلوهايي از بيانات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالي در ورودي يا خروجي شهر نصب نکرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین يعقوبي از جواب ندادن شوراي شهر بجنورد به نامه ها از جمله نامه خود نيز گلايه کرد و اظهار داشت: شوراي شهر زيرساخت هاي اساسي مرکز استان را به خوبي مطرح نکرده است تا اين شهر چهره يک مرکز استان را به خود بگيرد.

امام جمعه بجنورد هم چنين از شوراي شهر آينده خواست يکي از خيابان ها يا محل هاي مهم شهر بجنورد را به نام 19 مهر سالروز ورود مقام معظم رهبري به خراسان شمالي نام گذاري کنند تا اين روز هميشه در ذهن مردم باقي بماند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.