سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

7 کشته در تیراندازی در نزدیکی کمپين سياسي اوباما + تصاوير

در تيراندازي در دانشکده‌اي در کاليفرنيا در نزديکي محلي که "باراک اوباما" رئيس جمهور آمريکا در يک کمپين سياسي شرکت کرده بود، 7 نفر کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پليس آمريکا تاييد کرد دستکم هفت نفر از جمله فرد مهاجم در حادثه تيراندازي در سانتا مونيکاي کاليفرنيا کشته شده اند.


رئيس پليس سانتا مونيکا در يک کنفرانس خبري در اين باره گفت: اين حادثه يک تيراندازي از نوع مدرسه اي يا دانشگاهي نبوده بلکه در ادامه تيراندازي هاي سريالي در سانتا مونيکا بوده  که در دانشکده اين شهر به اوج خود رسيد. طبق اطلاعاتي که ما داريم ، تاکنون چندين نفر هدف قرار گرفته و کشته شده  و چندين نفر ديگر نيز زخمي شده اند.همچنين مطلع شده ام که يک قرباني ديگر  در بيمارستان فوت کرده است.
پليس سانتامونيکا  افزوده است که اين واقعه پس از کشته شدن پدر و برادر قاتل توسط وي انجام شده است. منابع پليس آن منطقه در مصاحبه با روزنامه "لس آنجلس تايمز" افزوده اند که اين مرد روز گذشته توسط نيروهاي پليس در دانشکده سانتامونيکا کشته شده است. 
گفتني است که دو جسد در خانه اي سوخته در نزديکي آن دانشکده توسط پليس کشف شده است. گفته شده که فرد قاتل تقريبا 30 ساله بوده است و لباس مشکي اي بر تن داشته است. وي يک زن راننده را مجبور به رانندگي در مسير دلخواهش کرده و از داخل خدورو به سوي جمعيت تيراندازي کرده است. 



به گفته رئيس پليس سانتا مونيکا يک نفر نيز در رابطه با اين حادثه دستگير و روانه="550" style="border-top-style: none; border-right-style: none; border-bottom-style: none; border-left-style: none; border-width: initial; border-color: initial; border-image: initial; ">


















تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.