سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب با حضور پرشور مردم بر پای صندوق های رأی

شهردار پردیس گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم را در روز اخذ رأی، نمونه بارز حماسه سیاسی است و هرچه میزان مشارکت مردم در این همایش عظیم ملی بیشتر باشد، توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و مردم سرفراز کشورمان را بیشتر خنثی می کند.

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دستاورد چند سال خدمت در شورای اسلامی و شهرداری پردیس و شناختی که از مردم والای این شهرستان به دست آمده، گویای حضور حداکثری آنها در تعیین سرنوشت و انتخاب خادمان خود است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ سیمای بصری شهر در انتخابات پیش رو، شهرداری پردیس با جانمایی لازم، فرصت تبلیغات انتخاباتی شایسته نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را فراهم کرده است.

لاله تصریح کرد: از هواداران نامزدهای انتخابات درخواست می کنیم که برای حفظ زیبایی شهر در مکانهای پیش بینی شده، پوسترها و اقلام تبلیغاتی خود را نصب کنند.

شهردار پردیس از آمادگی کامل شهر پردیس برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

وی ادامه داد: یکی از پایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انتخابات است که مردم با حضوری پر رنگ در روز 24 خرداد ماه، حماسه بزرگ سیاسی را هم در کشور و هم در پردیس رقم خواهند زد.

لاله افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات موجب تحکیم نظام و افزایش استقامت کشور در مقابل توطئه های دشمنان می شود و دشمن را از طمع ورزیدن، ضربه زدن، توسعه فساد و فتنه منصرف و مأیوس می کند/س 


برچسب ها: توطئه ، دشمنان ، رای ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.