سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

زمینه‏ برگزاری انتخابات در رودهن مهیا شده است

بخشدار و رئیس ستاد انتخابات رودهن گفت: زمینه‏ برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در رودهن مهیا شده است.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: 24 خردادماه و در سال حماسه سیاسی، مردم در یک صحنه سیاسی دیگر شرکت می‏کنند و مانند همیشه جواب دندان ‏شکنی به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهند داد.

وی همچنین از به ‏کارگیری 600 نفر از عوامل اجرایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و میان‏ دوره ‏ای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

طاهر خانی افزود: برای نظارت و برگزاری سه انتخابات پیش ‏رو، از توان بیش از 600 نفر از عوامل اجرایی در پای صندق ‏های رأی استفاده خواهد شد.

بخشدار رودهن تصریح کرد: طبق تأکیداتی که مقام معظم رهبری در زمینه انتخاب داشتند و فاکتورهایی که معظم‏ له اعلام کردند، باید تدین، کار آمدی، دلسوزی و شجاعت نامزدهای انتخاباتی مد‌نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: مردم باید از بین افرادی که از فیلتر شورای نگهبان گذر کرده‏اند، نامزدی را انتخاب کنند که دارای تمام فاکتورها بوده و از همه مهم‏تر، ولایت‏ مدار باشد.

طاهر خانی افزود: مردم ایران اسلامی در همه ادوار بعد از انقلاب و در هر شرایطی همچون اوایل انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و سایر جنگ‏هایی که به صورت نرم در حال برنامه‏ریزی و اجراست، به صورت گسترده، منسجم و یکپارچه در انتخابات شرکت کرده‏اند.

بخشدار رودهن اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با شرکت در انتخابات نشان می ‏دهند که همچنان پشتیبان انقلاب، آرمان‏ های امام راحل، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری هستند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.