سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بسکتباليست معلول قم يکشنبه راهي مسابقات انتخابي جوانان جهان مي‌شود

محمد محمدنژاد به عنوان تنها نماينده قم همراه با تيم ملي کشورمان به رقابت‌هاي آسيايي بسکتبال با ويلچر و انتخابي مسابقات جهاني اعزام مي‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد محمدنژاد از بازيکنان تيم بسکتبال با ويلچر ايثار قم در ليگ برتر کشور است که در اردوي تيم ملي جوانان کشورمان با هدايت محمدرضا دستيار مربي سابق تيم بسکتبال با ويلچر ايثار قم در مسابقات ليگ دسته اول کشور، هم اکنون خود را براي حضور موفق در مسابقات انتخابي پيکارهاي جوانان جهان در قاره آسيا آماده مي‌کند.
مسابقات انتخابي در قاره آسيا در حالي برگزار مي شود که قرار است رقابت‌هاي بسکتبال با ويلچر جوانان جهان در شهريور ماه سال جاري به ميزباني کشور ترکيه برگزار شود و در قاره آسيا تيم‌هاي ملي بسکتبال با ويلچر  جوانان کشورمان، استراليا، ژاپن، مالزي و تايلند از بيستم تا بيست و هشتم خرداد ماه در بانکوک با يکديگر رقابت مي‌کنند و سرانجام سه تيم برتر به جمع تيم‌هاي راه يافته به مسابقات جهاني خواهند پيوست.
هشتمين مرحله اردوي تيم ملي از 14 تا 18 خرداد برگزار مي‌شود و تيم ملي در حالي که در ترکيب خود علاوه بر محمد محمدنژاد از تيم بسکتبال با ويلچر ايثار قم، بازيکناني از ايلام، تهران، خراسان رضوي، خوزستان، زنجان، فارس، اصفهان و مرکزي نيز حضور دارد، نوزدهم خرداد راهي بانکوک تايلند مي‌شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.