سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودلاو در اعماق دريا

جود لاو به تازگی از بازی در فیلم های "جین یک تفنگ دارد" و "ملکه ی صحرا" (ورنر هرتزوگ) انصراف داده،‌ در فیلم "دریای سیاه" مقابل دوربین می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جود لاو به تازگی از بازی در فیلم های "جین یک تفنگ دارد" و "ملکه ی صحرا" (ورنر هرتزوگ) انصراف داده،‌ در فیلم  "دریای سیاه" مقابل دوربین  می رود.
فیلمنامه را "دنیس کلی" نوشته و لاو در این فیلم نقش کاپیتانی را بازی می کند که توسط افراد مرموزی استخدام می شود تا سراغ زیر دریایی به سرقت رفته و غرق شده ای که کف دریا ی سیاه قرار دارد برود. کاپیتان گروهی از ملوانان انگلیسی و روس را برای انجام این ماموریت گرد هم می آورد ولی پس از شروع سفر به مرور متوجه می شود که خدمه اش آن طور که باید و شاید قابل اطمینان نیستند و تردید او نسبت به آنها زمانی به اوج می رسد که درست در اعماق دریا هستند.
تازه ترین نقش آفرینی لاو بازی در فیلم عوارض جانبی ساخته ی استیون سودربرگ است که یکی دو ماه پیش اکران شد.
دریای سیاه را کوین مک دونالد کارگردانی  می کند که سال گذشته مستند مارلی ، ‌درباره ی باب مارلی ، خواننده ی جامائیکایی  سبک رگی را ساخت و امسال هم  فیلم حالا چطور زندگی کنم را آماده اکران دارد. کارگردان 45 ساله اسکاتلندی فیلم هایی مثل آخرین پادشاه  اسکاتلند ( 2006) ،‌ وضعیت بازی ( 2009)  و زندگی در یک روز ( 2011) را هم در پرونده اش دارد./ص

منبع : ماهنامه دنياي تصوير

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.