سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرودی: دایی کار سختی در پرسپولیس پیش رو دارد

هافبک چپ پای سابق پرسپولیس کار را برای علی دایی در پرسپولیس سخت و دشوار می داند و اعتقاد دارد پرسپولیس برای موفقیت باید بازیکنان خوبی را جذب کند.

رضا شاهرودی در گفتگو  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خواهان جذب آقای دایی در تیم پرسپولیس بود و همچنین هواداران پرسپولیس هم دوست داشتند علی دایی سر مربی پرسپولیس شود.

وی افزود: کار برای علی دایی سخت است و انتظار می رود که دایی بتواند 2 جام در فصل آینده کسب کند ولی اگر یک جام هم کسب کند خوب است.

وی اشاره کرد : پرسپولیس برای موفقیت نیاز به جذب بازیکنان خوبی دارد چرا که ابزار کار یک مربی بازیکنانش هستند.

وی همچنین به انتخاب کادر فنی پرسپولیس از سوی علی دایی اشاره کرد و گفت: ما فوتبال حرفه ای داریم و نباید این را دید که غلامپور استقلالی بوده،‌چرا که دیگر مربیان پرسپولیس همانند کریم باقری از خود پرسپولیس هستند.

وی در مورد بازی ایران با قطر افزود: بازیکنان ما بازی خوبی را با قطر به نمایش گذاشتند و حتی ما می توانستیم با گل های بیشتری تیم قطر ار شکست دهیم.

وی همچنین گفت: بازی با لبنان در ایران برگزار می شود و 120 هزار نفر تماشاچی باید در استادیوم حضور پیدا کنند و تیم ایران را حمایت کنند. وی همچنین در خصوص نتیجۀ بازی افزود: به نظر من تیم ایران با 2 گل لبنان را شکست خواهد داد.

رضا شاهرودی در پایان خاطر نشان کرد و گفت: علی کریمی از دوستان خوب من است و به نظر من اگر از فوتبال خداحافظی کند بهتر است چرا که اگر وی در اوجش فوتبال را کنار بگذارد ، محبوب تر خواهد شد./آق
برچسب ها: شاهرودی ، دایی ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.