سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پیامبر اکرم (ص) برای تکمیل اخلاق مبعوث شد

مدیرکل امور شیعیان مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: پیامبر اکرم (ص) خودش بیان می‌کند برای ارزش‌های اخلاقی مبعوث شدم که شامل اخلاق فردی، اجتماعی و سیاسی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام حسین نقده‌ دوزان با تبریک سالروز مبعث رسول اکرم (ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) خودش بیان می‌کند برای ارزش‌های اخلاقی مبعوث شدم که شامل اخلاق فردی، اجتماعی و سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: رسول خدا (ص) برای تمام کردن و رساندن اخلاق در همه حوزه‌ها تلاش می‌کرد و در حقیقت مبعث پیامبر اکرم(ص) رستاخیزی برای رساندن بشریت و انسان‌ها به بالاترین مراحل در همه زمینه‌ها بوده است.

مدیرکل امور شیعیان مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) یادآور شد: اگر چه شیعه و سنی با یکدیگر اختلاف دارند ولی دارای مشترکات فراوانی نیز هستند بنابراین باید وحدت خود را حفظ کنند.

وی عنوان کرد: حکومت نبوی ریشه در وحی دارد و از جانب خدا است و این بزرگترین شاخصه‌ای است که می‌توان برای این حکومت ذکر کرد.

نقده دوزان با بیان اینکه اتصال به منبع فیض الهی در نظام خلافت، وصایت و امامت اهل‌بیت (ع) وجود دارد، گفت: امروز در زمان غیبت از آنجایی که فقیه نائب عام خلفای الهی است این اتصال در نظام ریشه در وحی و اصل و اساس دین دارد و در حقیقت در نظام توحیدی همه رشته‌ها به خدا متصل می‌شود./س

برچسب ها: قم ، پیامبر ، تکمیل ، اخلاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.