سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت ترافیکی در جاده هاي کشور؛

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور/ بسته شدن لاین شمالی محور کرج –چالوس

جانشین رئیس پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ البرزی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص آخرین اخبار دریافتی در خصوص وضعیت ترافیکی در محور کرج چالوس ، از شمال به جنوب ، محور هراز تونل شماره یک ، دو ، پنجاه و در محدوده نارنجستان به سمت تهران و در محور رشت –قزوین در محدوده منجیل – رودبار ترافیک سنگین گزارش شده است.
وی در خاتمه اظهار داشت: در محور فیروزکوه وکرج –قزوین ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورها و راههای کشور ترافیک عادی و روان است.
سرهنگ شریفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درتشریح خبر فوق افزود: با توجه به بار برگشت مسافران از ساعت 12 تا 24 امروز از میدان امیر کبیر به سمت شمال در محور کرج –چالوس مسیر بسته و تردد وسایل نقلیه از این مسیر ممنوع است.
وی در خاتمه بیان کرد: از ساعت 15 تردد کلیه وسایل نقلیه از دزدبن 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 24 به صورت یکطرفه صورت می گیرد.

*ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی وضعیت ترافیکی در محور کرج – چالوس در محدوده مرزن آباد و محور هراز در محدوده تونل های 1، 2 ، 3 و محدوده راهی بلده و در محور رشت – قزوین در محدوده ، منجیل رودبار سنگین است.
وی در خاتمه بیان کرد: در محور کرج – چالوس درمحدوده ديزين پل زنگوله، سیاه بیشه ، محور هراز در محدوده تونل تکاور 2، تونل توانا، منظریه و بلور به سمت امامزداه ما شهر و باند جنوبی آزاد راه قزوین به سمت کرج ترافیک نیمه سنگین و در سایر محور ها و راههای کشور ترافیک عادی و روان است./ف
برچسب ها: هراز ، تونل ، تکاور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.