سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/عضو مجلس خبرگان رهبری:

شرکت در انتخابات واجب شرعی و وظیفه دینی تمام مردم است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایطی که دشمنان با اقدام‌های تروریستی در منطقه به دنبال رسیدن به اهداف تفرقه‌افکنانه خود هستند، حفظ و تقویت وحدت بین شیعه و سنی اصلی ضروری به شمار می‌رود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد نظیر احمد سلامی در همایش مبعث، امام راحل و بیداری اسلامی در مشهد افزود: شرکت در انتخابات واجب شرعی و وظیفه دینی تمام مردم است و شرکت نکردن در این رویداد مهم از نظر شرعی نیز جایز نیست.

وی با بیان اینکه با حضور حداکثری دسیسه‌های دشمنان علیه نظام را خنثی می‌کنیم، گفت: شرکت گسترده در انتخابات اهداف خصمانه دشمنان را از بین می‌برد و با انتخاب فرد اصلح وفاداری خود را به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ثابت می‌کنیم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حفظ و تحکیم وحدت از ضرورت‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان است و در شرایطی که دشمنان با تشدید درگیری و اقدامات تروریستی در منطقه به دنبال رسیدن به اهداف تفرقه‌افکنانه خود هستند، حفظ و تقویت وحدت بین شیعه و سنی و تاکید بر نقاط اشتراک این دو مذهب یک اصل ضروری به شمار می‌رود./س


برچسب ها: عضو ، مجلس ، خبرگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.